مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 12:452021-02-15سياسي

تاکید عضو شورا بر لزوم پیش بینی نیازهای آتش نشانان در بودجه 1400


رییس کمیته بودجه و نظارت مالی در جلسه بررسی بودجه سال 1400 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ضمن تشکر از زحمات و تلاش های آتش نشانان در سال 1399 بر لزوم پیش بینی نیازهای آتشنشانان، - رییس کمیته بودجه و نظارت مالی در جلسه بررسی بودجه سال 1400 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ضمن تشکر از زحمات و تلاش های آتش نشانان در سال 1399 بر لزوم پیش بینی نیازهای آتشنشانان، نوسازی ایستگاهها و اعتبار برای بازنشستگی پیش از موعد آتشنشانان در بودجه سال 1400 تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی در جریان این جلسه گفت: فعالیت کارکنان سازمان آتش نشانی در دوره کرونا قابل تقدیر بود چرا که این عزیزان هم فعالیت معمول خود مربوط به ایمنی شهروندان را انجام دادند و هم آنکه ضدعفونی مراکز مختلف را بر عهده داشتند.

عضو شورای شهر تهران افزود: این عزیزان در پاندمی کرونا شیفت های اضافی در سطح شهر داشتند و از جان و دل مایه گذاشتند و به همین دلیل باید فکر اساسی برای جبران اقدامات آنان داشته باشیم.

فراهانی با اشاره به بازدیدی که از این مجموعه داشت، بیان کرد: واقعا فضای فعالیت و کار دوستان آتش نشانی مناسب نیست چرا که مدت طولانی فعالیت کرده، شیفت کاری و زندگی خود را در آن مجموعه گذراندند، در صورتی که خیلی از این ایستگاه ها عمری 40 ساله دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید عضو شورا بر لزوم پیش بینی نیازهای آتش نشانان در بودجه 1400

تاکید عضو شورا بر لزوم پیش بینی نیازهای آتش نشانان در بودجه 1400